lunes, 30 de mayo de 2011

Noticias de nuestros peques



Hoy os presentamos a Pichi, adoptada por Anxo y Nachy, que nos han enviado unas fotos y nos escriben para contarnos como le va todo a nuestra peluda.

Ola!

Somos Anxo  e Nachy . Hai uns mesiños adoptamos, a traves de Proxecto Gato a Pichi.

Hoxe chamase Porto e por aqui sigue, feliz con nós e con outro gatiño que estaba antes que ela e se chama Carro, a cal lle custou adaptarse, pero con quen xa xoga.



E agora deixamos que Porto escreba algo, que esta aqui a tirar do teclado para escribir:

“Ola! Queria darlles as grazas as/aos rapazas/es que me recolleron e coidaron durante este tempo. Estou moi contenta, danme moitos mimos e agarimos e bicos, tamen teño unha compañeira gatuna que as veces quero e as veces odio, esta todo o dia dandome coa pata para xogar e as veces e moi divertida pero outras cansa, de todos xeitos todo ben. Un grande miaaaau a todos vos!”



E para que non teñan ciumes unha da outra vamos deixar agora que Carro, a nosa outra gatiña escreba:

“Xa teño entretemendo, segundo sexa o caso xogar con Porto ou facela rabiar jeje paseime uns meses soia, pero agora estoume resarcindo, ainda que non me gusta nada non ser eu sempre o centro de atencion, miaaau!”



Enviamosvos unhas fotos para que as vexades, un saudo e moitas grazas por todo!


Un abrazo enorme para vuestros peludos, gracias por mandarnos las fotos y contarnos como les van.

Bicos e apertas :D

No hay comentarios:

Publicar un comentario